POLITYKA JAKOŚCI, ŚRODOWISKOWA, BHP i BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI

MGGP S.A. jest dojrzałą i świadomą organizacją, której misją jest budowanie zrównoważonego świata przyszłości – z innowacyjną inżynierią służącą ludziom i przyrodzie. Swoją misję realizujemy z poszanowaniem etyki, przy jednoczesnym respektowaniu obowiązującego prawa i wymagań dotyczących środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, zatrudniając wykwalifikowanych pracowników i współpracując z podmiotami o odpowiednim poziomie świadomości w sprawach jakościowych, środowiskowych, BHP i bezpieczeństwa informacji.  

Najważniejsze cele jakościowe, środowiskowe, BHP oraz bezpieczeństwa informacji w naszej działalności: 

  • odpowiednia jakość świadczonych usług zgodna z wymaganiami naszych klientów i potwierdzona ich zadowoleniem,
  • rozwój firmy z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju, zakładającej świadome i właściwie ukształtowane relacje pomiędzy wzrostem ekonomicznym, troską o środowisko oraz zdrowiem człowieka,
  • pomniejszanie niekorzystnego wpływu na środowisko naturalne, 
  • podnoszenie standardów bezpieczeństwa i higieny pracy
  • ograniczenie ryzyk związanych z utratą poufności, integralności oraz dostępności informacji (w tym danych osobowych). 

Skuteczną realizację powyższych celów zapewniamy poprzez:

  • dostarczanie usług spełniających potrzeby, wymagania i oczekiwania obecnych i przyszłych klientów oraz stron zainteresowanych,
  • analizę kontekstu naszej organizacji oraz ocenę ryzyk i szans,
  • spełnianie wymagań prawnych i innych dotyczących jakości, środowiska, BHP i bezpieczeństwa informacji,
  • doskonalenie procesów związanych z realizacją usług, procesów zarządzania firmą oraz szukanie nowych kierunków rozwoju firmy a tym samym rozwoju branż, w których działamy,
  • budowanie pozytywnych, trwałych i opartych na zaufaniu relacji z otoczeniem Spółki,
  • współpracę z dostawcami, którzy oferują usługi spełniające wymagania jakościowe i których realizacji towarzyszy dbałość o środowisko naturalne, BHP oraz o bezpieczeństwo informacji,
  • poszanowanie środowiska naturalnego z uwzględnieniem zmian klimatycznych, w szczególności poprzez efektywne i oszczędne gospodarowanie zasobami naturalnymi, prowadzenie racjonalnej i bezpiecznej dla środowiska gospodarki odpadami oraz ograniczanie emisji szkodliwych dla środowiska,
  • zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w celu zapobiegania związanym z pracą urazom i dolegliwościom zdrowotnym,
  • eliminowanie zagrożeń i ograniczanie ryzyk dotyczących BHP, w szczególności poprzez identyfikację i ocenę ryzyka zawodowego, zapobieganie wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym,
  • konsultacje i współudział pracowników,
  • podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników, aby każdy z nich rozumiał znaczenie swojej pracy w odniesieniu do misji Spółki a także czuł się odpowiedzialny za swój wpływ na rzecz jakości, środowiska, BHP oraz bezpieczeństwa informacji,
  • włączenie liderów w budowanie strategii działania Spółki,
  • dostarczanie niezbędnych zasobów do realizacji przyjętej polityki,
  • ciągłe doskonalenie skuteczności ZSZ.

Zintegrowany System Zarządzania w MGGP S.A. oparty jest na wymaganiach następujących norm: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO/IEC 27001.

Zintegrowany System Zarządzania to wyraz naszej świadomej odpowiedzialności za jakość realizowanych usług, dbałości o BHP i środowisko naturalne oraz o bezpieczeństwo informacji i ochronę danych osobowych.

Niniejsza polityka jest ogólnie dostępna dla wszystkich zainteresowanych stron i wszystkie osoby pracujące dla MGGP S.A. lub w jej imieniu są zobowiązane do jej znajomości i stosowania.

Paweł Grad, Prezes Zarządu MGGP S.A.

Jarosław Gryboś, Wiceprezes Zarządu MGGP S.A.

1 kwietnia 2025 r.

pl_PLPolish